Zmluvné podmienky

 

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

 Nákup v našom internetovom obchode môžu uskutočňovať fyzické ako aj právnické osoby bez

obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.

 Zaslaním objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito VOP.

 Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného

vzťahu s predávajúcim.

 Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu:

         www.rastmihalnic.webnode.sk

2. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode

(prípadne si môže kupujúci tovar objednať e-mailom na adrese: rastmihalnic@post.sk

 Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy

zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 24 hodín ( v

pracovné dni) sa predávajúci skontaktuje s kupujúcim. Overí objednávku, spôsob dopravy a

oznámi možnú dodaciu dobu, alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto

termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a

dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných

obchodných podmienok.

 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje

kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

 Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. kontaktovania

predávajúceho s kupujúcim, t.j v deň, kedy sa overuje objednávka u kupujúceho. Objednávku je

možné stornovať výlučne písomnou formou (faxom, e-mailom). Potvrdenie stornovania oznámi

predávajúci kupujúcemu tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu

doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

 Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.

 Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu,

telefónne a faxové číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH,

názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka

prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky). Tieto údaje budú v zmysle zákona

o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi

predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej

prepravu tovaru).

3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY

Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:

Pred prevzatím tovaru:

 bankovým prevodom

 poštovou poukážkou

 platbou v hotovosti v predajni

Pri prevzatí tovaru:

 poštovou alebo kuriérskou dobierkou

 Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 10 dní od

potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť

objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.

 V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný

bude objednaný tovar a prepravné náklady.

 Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách. Všetky ceny sú uvádzané s DPH.

 Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v

čase objednania tovaru (okrem tlačových chýb).

4. DODACIE PODMIENKY

 Pri preberaní produktu je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť

zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia

zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o

škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu

nebudú akceptované.

 Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných

čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu

vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, je tovar majetkom predávajúceho!

 Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na kupujúceho momentom prevzatia

kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.

Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške:

 poštovné vo výške 1,70 €

5. VRÁTENIE TOVARU

 Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní

odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí

obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, kupujúceho a predávajúceho a musí

byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do sídla predávajúceho na náklady a

zodpovednosť kupujúceho. Náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.

 Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s

produktom musí kupujúci odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu

(návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe.

Kupujúci súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o

odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná kupujúcim.

 Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.

 Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci prevezme tovar späť

a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo preddavok, ktorý

kupujúci uhradil za produkt, vráti kupujúcemu vopred dohodnutým spôsobom späť.

 Pri bezdôvodnom vrátení tovaru bude z kúpnej sumy odpočítaný storno poplatok vo výške 10 %

sumy za tovar. Prepravné náklady na dodanie tovaru sa nevracajú.

6. REKLAMÁCIE

 Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.

 Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať

predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie

reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar

nadobudnutý.

 Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, v originálnom obale.

 Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená,

predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu vo výške 10,00 Eur

a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu.

 Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.

 Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je

nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu

u výrobcu.

 Reklamácie sú vybavované v súlade s Obchodným zákonníkom SR.

7. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

 Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito

všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. Bez ohľadu na

ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu

príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia

zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

 Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č.

634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri

podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a

predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

 Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z

neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo

Občianskeho zákonníka.

 Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú

(vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom

elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

 Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 01.08.2012